{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به جایی رسیدم که حتی آرزوم هم اگه براورده شه دیگ نمی تونم خوشحال باشم:)

دیدگاه ها (۱۵)

اره نمی دونم چرا:)شاید بخاطر اینه که بهش علاقه نداریم :/

من خودمم ماسک میزنم:)

نوازش نکن:)

شما چی؟:)

آخه یعنی چی من که نمی تونم از اینا متنفر باشم🌸🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط