{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوشتیپ *****

ممنونم از همراهیتون 🙏🏽❤️👉
دیدگاه ها (۱)

مهندس گفتن ارومیه ای ها

واقعا زندگی خیلی سخت شده

تو ایران بدرد نمیخوره پول نقد پیدا نمیشه

رفته نصفشو خريده

#مریمـــــانه دِل کِه نَه جآنَم بَرآیَش تَنگ شُدِه🖤🕊. ‌️پدرم...

دوستان یه چیز بگم حال کنید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط