{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ایران بدرد نمیخوره پول نقد پیدا نمیشه

🙏🏽❤️👈😂😂😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۴)

خوشتیپ *****

مهندس گفتن ارومیه ای ها

رفته نصفشو خريده

وقتی باباها میخوان احکام یاد بدن

دیگه این دنیا بدرد نمیخوره...

دیگه این روزگار بدرد نمیخوره

تفاهم دیگه بدرد نمیخوره👉👉 باتوجه حملات اسقاطیل👇👇خواستار حمله...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط