{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداااااااا

خداااااااا
Kakasi
Obito
Itachi
دیدگاه ها (۰)

جیرایاسونادهکیوت

آکاتسوکی

اوبیتو بهترین جمله ای که میتونست بگه همینه

کاکاشی ناروتو رو کول میکرده

ITACHI & OBITO

…It’s over

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط