{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاکاشی ناروتو رو کول میکرده

کاکاشی ناروتو رو کول میکرده
دیدگاه ها (۰)

اوبیتو بهترین جمله ای که میتونست بگه همینه

خدااااااااKakasiObitoItachi

این دوتا کنار هم .......

اینا اوریگامی هستند اگر خشتون امد می تونید درست کنید و یه شک...

#ناروتو#ناروتو_شیپودن#ابیتو#اوچیها#رین#کاکاشی

اگر ناروتوکاکاشیایتاچیساسکه فوتبالیست بودند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط