{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤

#لایک_بازنشر_یادتون_نره
@negarii79
امن یعنی ادمی که..
دیدگاه ها (۲۵)

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤@negarii79 ...

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤@negarii79 ...

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤@negarii79 ...

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤@negarii79 ...

.دوست داشتن واقعی این نیست که با کادو و هدیه دادن و چهار تا ...

همچین ادمی>>>

کسی را #دوست داشتن یعنی؛از #آرامش اومراقبت کردناز یاد نبردن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط