{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسه دیگه اون هایی که دارین بااحساساتمون بازی میکنین بس کن

بسه دیگه اون هایی که دارین بااحساساتمون بازی میکنین بس کنین مگه شما دوست دارین کسی با احساساتتون بازی کنه .از اونی که باعث دردی که الان دارم شده متنفرم
دیدگاه ها (۰)

کاش عاشقش نمی‌شدم

کاش مامانی مثل این داشتم قدر اینجور ماماناتون بدونین

هیچکی قرار نیست بمونه همه میرن

اون ترکم کرد من ازش متنفرم

بسه دیگه واقعا بسه❤️‍🔥ایران متوقف شو❤️‍🔥قبلش بگم حمایت کن ای...

چرا انقدر این ویس مریضه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط