{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکی قرار نیست بمونه همه میرن

هیچکی قرار نیست بمونه همه میرن
دیدگاه ها (۰)

بسه دیگه اون هایی که دارین بااحساساتمون بازی میکنین بس کنین ...

کاش عاشقش نمی‌شدم

اون ترکم کرد من ازش متنفرم

هر کی میخواد ترکم کنه ترکم کنه

دکمم نیست لایک بگیره یا نه

من چند نفر رو میخوام که باهاش انجام بدم....

هیچی مال هیچکی نیست،همه چیز نوبتیه...😊✔️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط