{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاد بوده💖

شاد بوده💖
من اونجا بودم
گریه آبغوره😢
من اونجا بودم
دیدگاه ها (۰)

🦋🌞

همین که خودتیبه اندازه کافی قشنگه... 🍓🌠

بیخیال وقت🌚

خوش به حالم تورو دارم 🖇️🍊

#اهنگ#غم#شاد#گریه#موزیک#خواب#

اینم خودم که وقتی اونجا بودم عکس گرفتم چطور شده

داداش چرا به اونجا اشاره کرد؟!من الان گریه کنم یا بخندم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط