{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣😏

🤣😏
دیدگاه ها (۳)

بدبخت اینو از دست دادی

با صدای کم گوش کنین بچه‌ هاااا صدو نودتایی شدنمون مبارک

هوبی😐همون هوپیه خودمون

بچه‌ هاااااا دوباره او بچه‌ هه بود گفتم داشتم از زبان میومدم...

📍نامه‌ای خطاب به آقای جلیلی🔹اگر با این عملکرد اطرافیانتون حت...

یا ابوالفضل العباس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط