{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدبخت اینو از دست دادی

بدبخت اینو از دست دادی
دیدگاه ها (۵)

با صدای کم گوش کنین بچه‌ هاااا صدو نودتایی شدنمون مبارک

🤣😏

هوبی😐همون هوپیه خودمون

https://wisgoon.com/rozhina_4491چیزای خیل خفنو باحالی می‌زا...

وای چرا از هزار تا حرکت اینو انجام دادی....🤣

جونگکوک اینو ریپست کرده*هیچی دیگه بدبخت شدیم* #BTSاصکی ممنوع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط