{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ادم بدی میشم اگر قلبم اسیب ببینه..

من ادم بدی میشم اگر قلبم اسیب ببینه..
دیدگاه ها (۱)

بدترین حس....

:)

هوم...

ای حرومزاده

لایکو فالو یادت نره مهربونم

قلبم آسیب ببینه از شیطان هم بدترم

تو ادم بدی نیستی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط