{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای حرومزاده

ای حرومزاده
دیدگاه ها (۵)

هوم...

من ادم بدی میشم اگر قلبم اسیب ببینه..

اهن نیستم ولی خم نمیشم..

شاید دیگه نباشم..

ای حرومزاده ها🤣🤣😂🤦🏻

حرومزاده...

حرومزاده ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط