{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میتونستم😪

کاش میتونستم😪
دیدگاه ها (۰)

وقت اذان بیا😂😉

خوشا به حال آنان که در ایران زاده نشدند:))

مخاطب؟ تا دلت بخواد😂...

یادت باشه من گفتم حالم اوکی نیس...یادت باشه من گفتم افسردگی ...

کاش میتونستم.....:)~•°○`TIK ☆ `TOK•°○~

کاش میتونستم کلتونو بماچم🛐🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط