{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم صدای زیبای دوبانوی شمال ایران....

اینم صدای زیبای دوبانوی شمال ایران....
دیدگاه ها (۰)

صدای داداش محمد عزیزم.....

یه ریمیکس زیباوقشنگ تقدیم نگاهتون....

اینم اجرای مجید خراطها های عزیزم....

غم داشتم بودی،درد داشتم بودی......

بانو زیبارحیمی

♦️دریاچهٔ زیبای اوان، شمال الموتِ قزوین#اینجا_ایران_است #ایر...

بر میگردم ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط