{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم اجرای مجید خراطها های عزیزم....

اینم اجرای مجید خراطها های عزیزم....
دیدگاه ها (۷)

اینم صدای زیبای دوبانوی شمال ایران....

صدای داداش محمد عزیزم.....

غم داشتم بودی،درد داشتم بودی......

تقدیم به دلهای شکسته...

سلطان غم مجید خراطها 😔

سلطان غم ....مجید خراطها 😔

سلطان مجید خراطها 💕❤️🌹فالو =فالو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط