{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مغزم

مغزم
دردمیکنه
ازبس که باخودم حرف میزنم
💔💔💔
دیدگاه ها (۰)

الوسلام مورفین دلم خیلی گرفته......

💔💔💔💔

چنان خسته ام که......

بیچاره ام خسته ام بی وفا بی وفا 😭😭😭😭😭

اگه بزنم تو مغزم ، یعنی مغزم خود زنی کرده و روانیه یا من که ...

من ترجیح میدم حرف بزنم اگه به مغزم فشار نیاره من. حرف زدنم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط