{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الوسلام مورفین

الوسلام مورفین
دلم خیلی گرفته......
دیدگاه ها (۰)

💔💔💔💔

حالم خوبه.......

مغزم دردمیکنه ازبس که باخودم حرف میزنم💔💔💔

چنان خسته ام که......

الوسلام ببخشیدمنزل خدا....

مورفین♥️

عبور موقت توکیو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط