{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیا بنویسیم که خدا........

بیا بنویسیم که خدا........
دیدگاه ها (۰)

دلم خیلی گرفته خدااااااااااااااااااااااااا

خستم دیگه از تو دنیا

بنویسیم روی خاک رو درخترو پر پرنده رو ابرا بیا بنویسیم روی ب...

اسلاید اول:خووم تجربه کردم بده🥺اسلاید دو:کاشکی دوباره بیای و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط