{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم خیلی گرفته

دلم خیلی گرفته
خدااااااااااااااااااااااااا
دیدگاه ها (۰)

بیا بنویسیم که خدا........

من ریدم تو سبک بلولاک خیلی سختهههههههههههه‍ههههههههههه سه سا...

خدایا خیلی دلم گرفته خیلی.....

#به_وقت_دلتنگی نمیدونم ولی دلم پره، دلم کدره، دلم تنگه، دلم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط