{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرمت رفیقامونو داشته باشیم...!

حرمت رفیقامونو داشته باشیم...!
دیدگاه ها (۰)

این وسط کیی زرنگه..؟اصلا اسمش زرنگیه..؟

وفاداری یا خیانت..؟

عشق و با پول یکی نکنيم...!

دوست دارم قشنگترین دورغ تلخ زندگیم بود..!

مهربان که باشیم چشم‌هایمان پر می شود از حس خوب آرامش؛مهربان ...

توی که کامنت میزاری مرسی داداش یا ابجی..بلدی حرمتشو .....

ای کاش الان حرمت بودم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط