{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وفاداری یا خیانت..؟

وفاداری یا خیانت..؟
دیدگاه ها (۰)

احترام مهم ترین چیزه...!

انتخاب رفیق از پارتنر مهم تره..!

این وسط کیی زرنگه..؟اصلا اسمش زرنگیه..؟

حرمت رفیقامونو داشته باشیم...!

کسی که خیانت می‌کند، ارزش وفاداری را نمی‌داند.خیانت یک انتخا...

در شهری ک همه خیانت را میپرستن من وفاداری را میپرستم🙌🔗

*ما وفا را پرستیدیم،* *در جهانی که خیانت،هنر بود 🖤.🪐* ـــــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط