{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هی کاشکی یکی بیاد تا حرف دلو بفهمه بدون چی تو دل ما هست

دیدگاه ها (۰)

فقط اینو بهت میگم خدا لعنتت کنه که انقدر لاشی بودی

چرا ما اینجوری انقدر بگیم به درد ما نمیخوره بازم نمیشه

ادیت

یکی بیاد حرف بزنیم 🙃🙃

هی زندگی یکی رو هم نداریم بیاد بهمون کفشاشو بده😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط