{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

تازه دارم به این پی میبرم که چقد به درد نخورم..
یه بی درک بی استعداد!:)
دیدگاه ها (۲۲)

.....

:)؟ادیت: (با لبخند)دنیا بدون آدما‌ قشنگ تره!

واییییی

دقت کردین علاوه بر جملاتش صداشم قشنگه:)..

تازه دارم به این پی میبرم که چقدر به وایب هام وفادارم😂مخصوصا...

من درد واقعی رو دارم درک میکنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط