به همه دور اطرافیانم میخندیدم
به همه دور اطرافیانم میخندیدم
فکر میکردم من قرار نیست افسردگی بگیرم ولی خب ................
از الان میخوام همه رو بلاک کنم بعد گورمو گم کنمو برم .. نه اینستا نه هیچ کوفت زهرماری نمیرم میخوام تو افکارم غرق بشم شاید اون موقع خلاص بشم .
توجی ورژن بی احساس........
بریم واسه دوران تنهایی.
فکر میکردم من قرار نیست افسردگی بگیرم ولی خب ................
از الان میخوام همه رو بلاک کنم بعد گورمو گم کنمو برم .. نه اینستا نه هیچ کوفت زهرماری نمیرم میخوام تو افکارم غرق بشم شاید اون موقع خلاص بشم .
توجی ورژن بی احساس........
بریم واسه دوران تنهایی.
- ۵.۳k
- ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط