پیش خودمون میگفتیم اگه فلان اتفاق بیفته من میمیرم
پیش خودمون میگفتیم اگه فلان اتفاق بیفته من میمیرم
اتفاقه افتاد و ما نمردیم و زندگی کردیم
ادامه دادیم و ادامه میدیم
اصلاً رسم زندگی همینه
آدمیزاد دیر خودشو میشناسه مخصوصاً قدرتاشو...👌
اتفاقه افتاد و ما نمردیم و زندگی کردیم
ادامه دادیم و ادامه میدیم
اصلاً رسم زندگی همینه
آدمیزاد دیر خودشو میشناسه مخصوصاً قدرتاشو...👌
- ۳۶۱
- ۰۳ اسفند ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط