یادش بخیر، ما دهه شصتی ها چه اتیشها که نسوزوندیم. کوچکتری
یادش بخیر، ما دهه شصتی ها چه اتیشها که نسوزوندیم. کوچکترین شاهکارمون این بود🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- ۴۶۴
- ۱۴ آبان ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط