{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادش بخیر، شما شاهد بارشهای سنگین برف در اوایل دهه ۷۰ تو

یادش بخیر، شما شاهد بارشهای سنگین برف در اوایل دهه ۷۰ تو شهر من تبریز هستید. یعنی پاییز و زمستون اون سالها کلا آسمون همینطور برکتش رو رو سر مردم می‌ریخت. چشم من و هم سن و سالانم اخر شب به اخبار بود که شاید مژده تعطیلی مدارس رو بده و از شر امتحان صبح اول وقت مدرسه خلاص بشیم. ☺️☺️☺️🥶🥶🥶☃️☃️☃️⛄⛄⛄❄️❄️❄️🏔️🏔️🌨️🌨️🌨️
دیدگاه ها (۹)

بارشهای سنگین زمستانی در اوایل دهه ۷۰ تو شهر تبریز🌨️🌨️🏔️🏔️❄️...

یادش بخیر، ما دهه شصتی ها چه اتیشها که نسوزوندیم. کوچکترین ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط