هیچ ادمی تو این دنیا مظلوم و پاک نیست پس هیچوقت بخاطر گرم
هیچ ادمی تو این دنیا مظلوم و پاک نیست پس هیچوقت بخاطر گرم شدن بقیه خودتو به آتیش نکش!
البته بعضیا خداییش خیلی مهربونن ولی خیلی ادمای کم
البته بعضیا خداییش خیلی مهربونن ولی خیلی ادمای کم
- ۳.۵k
- ۰۸ آبان ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط