{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باشد که نباشیم

باشد که نباشیم
و بدانند نماندن بلدیم...
دیدگاه ها (۰)

کِی از شادی می‌دَویمما از غم نشستن خسته شده‌ایم..

گاهی وقت هاسکوت بهترین حرفو نبودن بهترین حضور است..

به شدت نیاز دارمیکی پایین زندگیم بنویسه : چند سال بعد....‌‌

‌‌‌همه چی گذراست، فقط خودتو باهاش وقف بده.

بودیم و کسی قدر ندانست، که هستیمباشد که نباشیم:) که بدانند ن...

آره ماهم بلدیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط