{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو قبلا گذاشته بودم این ورژن صدای دختره شه

اینو قبلا گذاشته بودم این ورژن صدای دختره شه
@ti_m_e
دیدگاه ها (۵)

در اعماق قلبم سکوت پابرجاست @ti_m_e

چشم هایت را ببند و به نجوای او گوش کن من و تو تو و من در گره...

👐♥️👐@ti_m_e

آره اون دوست صمیمی مه🤤👈🍻@ti_m_e

دوستان اینو قبلا تو ویسگون دیده بودم ولی این یکی رو من از ای...

پست کردم اینو پیداش کنیم بد دافیه🤣@ti_m_e

اینو قبلا ی جور دیگشو گذاشته بودم و اینم خب درواقع پارت دوش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط