{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در اعماق قلبم سکوت پابرجاست

در اعماق قلبم سکوت پابرجاست
@ti_m_e
دیدگاه ها (۲)

چشم هایت را ببند و به نجوای او گوش کن من و تو تو و من در گره...

told me you'd changeتو به من گفتی که تغییر میکنی :)@ti_m_e

اینو قبلا گذاشته بودم این ورژن صدای دختره شه@ti_m_e

👐♥️👐@ti_m_e

تو در اعماق قلبم مثل خدا جا داری 🤍

:) کاش نبودم تو این دنیایی کوفتی @ti_m_e

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط