{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها دارم از درون فرو میپاشم ولی هنوز به فعالیت ادامه م

بچه ها دارم از درون فرو میپاشم ولی هنوز به فعالیت ادامه میدم و اینکه فرو پاشی روانی مو به هیچکس نشونش نمیدم.خیلی تمایل به خودکشی دارم.افرادی هستند که باهام حرف میزنن اما هیچ چیزی رو درست نمیکنه.من نمیتونم به دختر مورد علاقم برسم.نمیشه دیگه:)
دیدگاه ها (۶)

😕

ابهت؟

پونی کوچولووو

گوجوووو عررررر

به خدا قسم دلم میخواد بمیرم حال روحی و روانیم داغونه. من درک...

ازدواج اجباری پارت ۱۰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط