{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه🖤

به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه🖤
دیدگاه ها (۰)

همونم که میمردی با صداش...همه روزاتو شب میکردی با شعراش (:

هنو قفلم تو ساعت غرق‌‌‌‌..."بوی تنت منو رامم کرد"

نِمیتونی مَنو نِجات بِدی‌‌‌‌‌...خودِتو نِجات بِده...

و مَرگ پایان خوشِ همه ی ناخوشی هاست...

به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه..

به من نگو دوست دارم،که باورم نمیشه...

به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط