{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و دیگه هیچوقت نخواهم بود...

و دیگه هیچوقت نخواهم بود...
دیدگاه ها (۰)

ولی باز مامانم اونا رو برای من مثال میزد😑

اوهومم...

عاشق چشمای این پسرمممم>>>

واقعا کاش شعور داشتید البته از شعور نبود...

برای تو که هیچوقت معمولی نبودی وَ من هیچوقت بعد از تو معمولی...

دیگه هیچوقت منو نمیبینی❕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط