{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا سر ثور پار شدم

چرا سر ثور پار شدم
دیدگاه ها (۰)

برادر ناتنیم🤣🤣🤣هر وقت این سکانس میبینم از خنده میترکم

به خدا همینه دقیقا همینه هر کسی تکذیب کنه خرهمن خواهر برادری...

نمیخندم ناموسن رو خشتکت😂

زنم عاشقته طبیعیه منم عاشقشم

سرش پار- شد-🗿🤲

می خواهم به پار دیگه بنویسم

🎥 پزشکیان : رسول خدا و اصحابشلت و پار شدن !

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط