{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر چی راجبت حدس زدم درست بود.

هر چی راجبت حدس زدم درست بود.
دیدگاه ها (۰)

هیچکس به احساسات من توجه نمی کنه جز ایشون : https://wisgoon....

بعد طوری رفتار میکنی انگار هیچ اتفاقی نیافتاده

من اگه احساساتمو نشون بدم

ولی کسی نمی فهمه درون من چی میگذره .)

تایپ من!INFP ام درست حدس زدم همون همون تایپه؟

مانسکین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط