{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی کسی نمی فهمه درون من چی میگذره .)

ولی کسی نمی فهمه درون من چی میگذره .)
دیدگاه ها (۰)

من اگه احساساتمو نشون بدم

هر چی راجبت حدس زدم درست بود.

هعیییی

فانکی که حس گنگ بودن بهم میده .....

هیچ کس نمی فهمه هیچ کس ...

برای همیشه ماه پشت ابر نمی مونه اگر جایی کار بدی کردی فکر نک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط