{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه چیکار کردم که .... همتون میگین بمیرم... اوکی ... ولی

مگه چیکار کردم که .... همتون میگین بمیرم... اوکی ... ولی برام مهم نیس
دیدگاه ها (۴۷)

خودتون کوچولویین ....اوک؟

هیشکی نگفت مردم زندممم

گریه چیه؟

عادیه که الان بشینم با این اهنگ عر بزنم🗿💔

دیگه برام مهم نیس

رهبر شهیدم

هیترا بس کنین چرا انقدر بد اونا رو میگین مگه چیکار کردن باه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط