{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عادیه که الان بشینم با این اهنگ عر بزنم🗿💔

عادیه که الان بشینم با این اهنگ عر بزنم🗿💔
دیدگاه ها (۶۴)

گریه چیه؟

مگه چیکار کردم که .... همتون میگین بمیرم... اوکی ... ولی برا...

کل ویس چالششش🗿بسهههه

))

😭😭😭دوست دارم بشینم عر بزنم

برا این آهنگ حاضرم عر بزنم ...

دلم میخواد تا صبح بشینم از این ادیت ها بزنم🥶😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط