{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌ ‌ ‌ ‌دی‍‌گ‍‌ه‍ ال‍‌زای‍‌م‍‌ر دردن‍‌ی‍‌س‍‌ت ، درم‍‌ان‍‌ه‍ . ! (: ‌

🖤🦋
دیدگاه ها (۰)

میترسم لا‌به‌لا همین اشکا خودتم بیوفتی از چِشَم .🖤🦋

‌ آره منم میتونم بی صدا بمیرم(:🖤🦋

‌ real goιng нave noт goodвye . . رفتناي واقعي خداحافظي ندارن .🖤 .♡ ‌

‌ ○━─ᴺᴼᴮᴼᴰᵞ ᴹᴵˢˢᴱˢ ᵞᴼᵁ ──⇆ ‹ هیچکس دلتنگِت نمیشه..🌲 › ‌

یک نفر از جهان دگرشاید روزی برای منتنها باشددوستدارمغریبه آش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط