{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌ ○━─ᴺᴼᴮᴼᴰᵞ ᴹᴵˢˢᴱˢ ᵞᴼᵁ ──⇆ ‹ هیچکس دلتنگِت نمیشه..🌲 › ‌

🦋🥺
دیدگاه ها (۰)

‌ real goιng нave noт goodвye . . رفتناي واقعي خداحافظي ندارن .🖤 .♡ ‌

‌ ‌ ‌ ‌دی‍‌گ‍‌ه‍ ال‍‌زای‍‌م‍‌ر دردن‍‌ی‍‌س‍‌ت ، درم‍‌ان‍‌ه‍ . ! (: ‌

‌‌ 🥀 ⃟▬▬▭••𝗜 𝗪𝗔𝗦 𝗧𝗢𝗢 𝗠𝗨𝗖𝗛 𝗙𝗢𝗥 𝗨 ɪ #ʀᴇᴀʟɪᴢᴇᴅ ᴛʜɪs #ғʀᴏᴍ ᴜʀ #sᴇʟᴇᴄᴛɪᴏɴs...! از سرتم #زیادی بودم اینو از #انتخابای بعدیت #فهمیدم...! ‌ ‌

‌ ‌-ت‍‌‌و ب‍‌ه‍‌ش م‍‌ی‍‌گی #م‍‌‌وس‍‌ی‍‌قی‌ م‍‌ن ب‍‌ه‍‌ش م‍‌ی‍‌گ‍‌م در‍م‍‌‌ان ح‍‌ال ب‍‌د:)! ‌

هیچکس مثل قبل نمیشه...#ایران #حال_خوب #غمگین#لایک_فالو_کامنت...

تام و جری

ولی بیاید قبول کنیم هیچکس وی نمیشه هیچ گروهی هم بی تی اس نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط