{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من بدم

من بدم
دیدگاه ها (۰)

چه حس خوبی داره

حق

ولی برای من وجود نداره

مرگ خیلی خوبه

منم بدم بدم میاد

میدونم نویسنده ی خوبی نیستم ولی واقعا لازمه ۳ نفر بیان پیوی ...

اینجا ادامه بدم یا تو یتیوب ادامه بدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط