{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی برای من وجود نداره

ولی برای من وجود نداره
دیدگاه ها (۴)

من بدم

چه حس خوبی داره

مرگ خیلی خوبه

مامانی ببخشید

خدا میگه:بنده‌ی من، برای من غیرممکنی وجود نداره پس بدون مرز ...

گاهی میرویم نه از سر میل به رفتنکه از سر بیفایدگی ماندن

که وجود نداره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط