{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناراحتم کنی ناراحتت میکنم! 🗿🎀

ناراحتم کنی ناراحتت میکنم! 🗿🎀
دیدگاه ها (۹)

اگه رفتم قول بده عه لبات نره لبخند..!‌اد استوری شه بک میدم

هیچکس نمیدونه:)

منو از چیزی نترسون!

ناراحتم کنی[ ناراحتت میکنم!! ]

اگه اذیتت میکنم فقط برو❗️رفتنت اصلا ناراحتم نمیکنه

ناراحت کنی ناراحتت می کنم 🙂🙄سریال:قاضی جهنمی .....یه سر بزن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط