{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد که از اول پا به دلم نمیگذاشتی !!!

دیدگاه ها (۱)

بعد تو آسمان آبی نیست!!!!

عشق داغیست که تا مرگ نیاید نرود!!!

یه صدای قدیمیم که...

قدر یکدیگر بدانیم که ز یکدیگر نمانیم

اونجا ک شاعر میگه: کاش میشد سرنوشت خویش را، از سر نوشت، ک...

دلم از خداااا گرفته کاش میشد توچشاش نگاه میکردم میگفتم چرا م...

کاش میشد برگردیم قدیما کاش میشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط