{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد تو آسمان آبی نیست!!!!

دیدگاه ها (۲)

عشق داغیست که تا مرگ نیاید نرود!!!

زندگانیم وزمین زندان ماست...

کاش میشد که از اول پا به دلم نمیگذاشتی !!!

یه صدای قدیمیم که...

و در نهایت امیدی‌ست به پایانی خوش تر🌧🍒⌜ @rasta_3831 ༢ ⌟💫🪷#رس...

ماه اسمان دل تاریکم شدی شب سیاهم را تو روشن کردی

اگر برای تو مقدر شده باشد، از هفت اسمان عبور می‌کند تا به تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط