{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره هیچ وقت اینارو نفهمیدی مامان...

چون من نخواستم بفهمی چون میترسیدم که ازم بیشتر متنفر شی....نابودیمو ندیدی مامان.......)
دیدگاه ها (۷)

و یکبار مغز از قلب پرسیدمن از کنترل همه چی خسته ام تو چرا ان...

love in the dark

love in the dark

واییییییییییییییی عررررررر ۴۰ تاییدمون مبارکهههه

اما مامان تو هیچ وقت اینارو ندیدی مخصوصا افسردگیم

چندپارتی:وقتی ناراحتش میکنی و...pt⁶(end)_"بود؟"سرشو تکون داد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط