{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما به کسانی که قصد ماندن نداشتند

ما به کسانی که قصد ماندن نداشتند
احساس عمیق تری پیدا کردیم🖤💔🥀
دیدگاه ها (۱۵۴)

خسته اونی که خوابیده نیست ،خسته اونیِ که نتونسته بخوابه...(:

💔🥀

💔🥀

ما به کسی که حالمان را اندکی بفهمد جانمان را میدهیم!(:

السلام علیک یابن رسول الله ص

شاید در جهان دیگری به جای زنده ماندن زندگی کردیم.

شاید در جهانی دیگر به جای زنده ماندن زندگی کردیم:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط