{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما به کسی که حالمان را اندکی بفهمد جانمان را میدهیم!(:

ما به کسی که حالمان را اندکی بفهمد جانمان را میدهیم!(:
دیدگاه ها (۲)

💔🥀

ما به کسانی که قصد ماندن نداشتنداحساس عمیق تری پیدا کردیم🖤💔🥀

💔🥀

گُمُوُ گُوُرَم خِیلی وَقتِهِ...(!

حالوم حالمان

زنده باد ایران جانمان ✌️ 🇮🇷 ✌️

حالمان خراب.آقا من تسلیم.ناشکری نیستا کلا کارمون تمومه.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط